sobota, 8 lutego 2014

W roli głównej





Izabella Brown

" Wybaczam ci, jesteś tylko opartym na pochodnych węgla, niestabilnym, organicznym, głupim towarem "










Harry Styles

" Czasami najokrutniejsze czyny nie wynikają z zamiaru, żeby kogoś skrzywdzić, ale z naszych niedostatecznych starań, żeby tej krzywdy nie wyrządzić "







Louis Tomlinson 

" Zdrada jest niemożliwa bez zaufania. Czy to znaczy, że nie powinniśmy nikomu ufać? Nie, takie postępowanie też byłoby zdradą "







Niall Horan

" Lubimy się pocieszać, mówiąc o Feniksie powstającym z popiołów, ale zapominamy, że ogień, który obrócił wszystko w popiół, powstał z winy samego Feniksa "







Zayn Malik

" Gdy się ucieka, ucieka się jak wilk. Nigdy po ścieżkach, którymi się kiedyś chodziło "






Liam Payne

" Los, podobnie jak ogień, nie jest wybredny w tym, kogo unicestwia "

9 komentarzy:

  1. Jezusie ! *o*
    Jeszcze takich One Direction nie widziałam !
    Coś czuję, że zapowiada się świetnie.
    Opisy do bohaterów są powalające.
    Rozłożyły mnie na łopatki słowa Nialla i Isabelli,
    Cieszę się, że udział tutaj będzie mieć również Taylor Monsen - uwielbiam ją!!
    Wygląd bloga rewelacyjny. Tak się cieszę, że piszesz dalej i to jeszcze o nieposkromionych chłopcach z tego boysbandu. Oni nie są sławni w tej odsłonie bloga tak? To jakaś mafia czy coś?
    Zdradź cokolwiek :D

    Już nie mogę się doczekać prologu i pierwszego działu.
    Super piosenka, pasuje do klimatu + obserwuję !

    Weny życzę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww *w*
    Szukałam tej piosenki całymi tygodniami xd
    Będzie SUPER ! <3
    Pisz szybko prolog czy pierwszy rozdział bo nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetni bohaterowie *-*
    nie mogę się doczekać prologu ;3.
    dodaję się do obserwatorów ^^
    życzę weny i pozdrawiam ;*
    +
    zapraszam do siebie na opowiadanie o Niallu i Avery ;3. Mam nadzieję, że wpadniesz - http://run-away-from-hell.blogspot.com/
    ~Amy ^^.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja uwielbiam 1D w takiej wersji *-* Czekam na prolog :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosz ja już nie mogę się doczekać tego prologu i rozdziałów !
    Zapowiada się zajebiście. Bohaterzy są świetni i te cytaty do nich *-*
    Uwielbiam punkowe zespoły.

    Weny życzę . // Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się zapowiada *-* Już się zakochałam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że strasznie mnie nakręciłaś samym przedstawieniem bohaterów.
    A do tego ta muzyka. Ja pierdole tak mnie zżera ciekawość jak to wszystko się potoczy. Dodaj najszybciej jak tylko możesz prolog.

    Ada.K

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zaintrygowana tymi opisem bohaterów. Będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń